Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



lördag 2 juli 2011

Vad tycker ni?

Föregående inlägg ledde till att Fröken Fruga uppmanade till att ändra bild i inlägget.
Fröken Fruga som för övrigt då fyller 40 nästa år ansåg att det påminde om ett hästfoto ville gärna få ett annat foto upplagt, dagen till ära.
Det kommer såklart inte att ske!
Jag tycker det är en bra bild och här är ett av de få ställena där jag får bestämma!
Mest beroende på att jag är allena med inloggning till bloggen....
Däremot kan jag offra mig just denna dag och komplettera upp en bild till.
Om denna inte heller gillas så är det krig.
Jag har en hel del bilder som inte ens jag anser vara lämpliga i en familjeblogg.....

Förberedelserna är nu klara och Grabbarnas Grabb och jag kom helt överens till slut.
Kompromisser och åter kompromisser, men det är väl så det skall vara.
Det är bara det att kompromisser kostar lite i regel, men det är det väl värt om hundra år...

Timme lite styvt till Demensvårdaren kommer hem till oss.
Spännande nu...

Grabbarnas Grabb är skitnervös!
Det är viktigt för honom med presenter.
Det är nästan lika viktigt att ge bra som att få bra och det är jag rätt glad över.
Han är förståndig där och ser faktiskt trots den ringa åldern, en stor glädje i att göra folk glada.




Fröken Fruga, 39 år och snart....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar