Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



lördag 2 juli 2011

Fröken Fruga

Ja, då är det födelsedag i huset!
Fröken Fruga fyller år idag.
39 år och inte en rynka...
Lite beroende på var man tittar förvisso, men jag tycker att hon håller sig väldigt väl trots allt.
Inte ett grått hår heller.
Inte efter pincettens åverkan på skalpen iallafall.
Det tycker jag förvisso är synd, men fröken Fruga gillar inte silverfärgade hårstrå.
När jag för en liten stund sedan via SMS påpekade att det är sista året som åren inleds med en 3:a så fick jag ganska snabbt ett svar som innehöll ordet håll och dessutom ordet käften, så jag är tveksam till att nästa års firande finns i åtanke ännu.
Vi får mjölka ur det sista året ordentligt istället verkar det som...

Födelsedagsgrisen jobbar idag på förmiddagen så något grattis har inte vi grabbar kunnat genomföra ännu.
Vi har planerat lite dock, så vi får se när familjens starka kommer hem.
Grabbarnas Grabb har helt vilda planer för sin mor, så det kan bli spännande att se hur det går med det.

Presentbiten är svår.
Vi var på det klara med den saken, jag och min son, men Fröken Fruga framförde önskemål om att inte kosta på oss för mycket denna gång så det blev till att tänka om lite grann.
Jag tror att vi går iland i år också, men vi är inte helt och hållet överens ännu.
Några timmar kvarstår så vi skall nog samsas i slutändan om detta med.

39 bast, Frugan.
17 av dom med min närvaro på en liten hörna!
Rätt sjukt egentligen?
7 av dom med båda grabbarna på en liten hörna!
Var tar åren vägen?

Stort Grattis på födelsedagen, Älskling.
Vi längtar efter att du skall komma hem till oss om några timmar.
Vi älskar dig såsom bara Grabbar kan göra.
Grabbar som väntar på smörgåstårta åtminstone...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar