Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



fredag 22 juli 2011

För mycket sport inom idrotten?

Nu blir Heurlin glad.

Kunde man inte tro!
Att denna blogg någonsin skulle använda sig av en bild på Rödhöken himself, Percy Nilsson!
Jag ber om ursäkt för detta direkt.
Anledningen är diffus dessutom!

Jag har de sista dagarna fått höra åsikter om att det är för mycket sport på denna blogg..
Åsikterna kommer uteslutande ifrån kvinnor, men ändå.
Enligt Svea Rikes lag så är ju faktiskt även kvinnor berättigade en åsikt och eftersom denna blogg är väldigt noga med Svea Rikes lag så tas viss hänsyn till dessa åsikter.
Ett tag iallafall...

Percy?
Hans numera bevingade ord - Det är för mycket sport inom idrotten! , kan väl tänkas passa in på ett eller annat sätt.

I övrigt så tycker jag att Ernst Kirschsteiger börjar bli för mycket.
Det börjar bli lite för mycket väckelseväsen i hans alldeles för genomtrevliga program!
Nu renoverar han åt Carl-Jan Granqvist och dessa båda tillsammans är lite för mycket.

<><>
<>
<><>
Ernst Kirschst.... Äsch
CJ Granqvist

För att hitta en motvikt till dessa båda så tycker jag att man skulle tagit in antingen Lemmy från Motörhead eller kanske Ozzy Osbourne som expertkommentator. Då hade det säkert blivit roligt...

Fröken Fruga gillar programmet och Grabbarnas Grabb också, så jag är nedröstad framför TV:n i detta fallet! Jag får antingen vänja mig eller börja gå ut och motionera eller något.
Kanske är en tanke i det?

Hade jag kunnat skriva något om sport i denna blogg framöver så skulle jag skrivit om Alexander Gernts övergång till Holländ ska ligan. Om faktumet att Helsingborgs IF cashar in 35 miljoner och därmed offrar såväl SM-Guld som Uefa-Cup för pengarna.
Jag skulle kunnat skriva om faktumet att HIF troligvis värvar Mjällbys favorit Erton Fejsu.... (Fasen vad svårt) Fejzullahu mitt framför ögonen på blekingarna.


Erton Fej... o så
Men det har jag lovat att inte skriva om.
Vad säger ni andra?
Mer eller mindre sport?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar