Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



torsdag 21 juli 2011

Jävla skitmigrän


Skillnaden mellan migrän och att skada sig själv handlar om vilja

Väckte Fröken Fruga inatt klockan 02.25.
-Hämta mina tabletter, snälla...

Kan inte bestämma mig för vilket som är mest hemskt egentligen!
Den ruggiga i att inse att man vill riva ut ena ögat för att lätta på trycket eller det hemska i att behöva väcka Fröken Fruga.
Jag vet att hon har sjukt svårt att somna om ju.

Jag var till slut uppe och försökte hitta pillerna själv, men mitt i attacken så är man inte världens smartaste så jag hittade såklart inte dom.
Inte ens säker på att jag letade i rätt skåp...

Förlåt, Gumman! Och tack....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar