Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



fredag 14 oktober 2011

En perfekt Fredag!


Min fru är något speciellt!

En intensiv vecka på jobbet med flera trötta kvällar i soffan som följd har passerat.
Fröken Fruga har kämpat för att hålla sin make vaken så länge som möjligt och det kan inte vara så speciellt roligt om man tänker efter!

Idag, Fredag så kom jag hem ifrån jobbet, försenad som vanligt och möttes av familjen också det som vanligt.
Frugan och Grabben hade riggat en härlig start på Fredagen för mig.
En halvtimme på spikmattan var iordning och efter den otroligt goda tuppluren så väckte familjen mig med viss möda.
Tror att jag kunnat sova för natten om det hade funkat.

Ett varmt och gott skumbad följde med ljus tända och lampor släckta.

Upp ifrån badet och rakt ut i köket för uppdukad middag!

Nu är det strax dags för hemgjord glass och lite familjemys framför Tv:n!
En härlig fredag med abdra ord.

Behöver jag upprepa att jag älskar min familj över allt annat!

1 kommentar:

  1. Ni är ju så fina och lillkillen i sin lilla kostym alltså. Det var rätt längesen jag såg de här bilderna första gången, men jag blir fortfarande stum.

    SvaraRadera