Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



torsdag 13 oktober 2011

Det kom ett paket...

En extremt vacker bild!


En helt vanlig torsdag kom det ett paket ifrån Denver, Colorado.
Sohfi´s bästa faster Bodil som bor därborta sedan urminnes tider hade varit i Pepsi Center och bevittnat världens bästa ishockeyspelares avskedsfest.
Peter Forsberg Jersey Retirement den 8:e Oktober!

Jag har vid något tillfälle uttryckt en viss svensk avundsjuka över detta och Bodil tog fasta på detta.
I Paketet som även innehöll roliga presenter till Grabbarnas Grabb så hittades även ovan visade juveler. Ber om ursäkt för modellen....
En fantastiskt fin T-Shirt och en replika på den tröja som hissades i taket i Pepsi Arena.

Jag är lycklig som en speleman och tackar Bodil av hela mitt lilla, lilla hjärta för dessa presenter.
En mer värdefull gåva till en Modo fanatiker är svår att hitta och jag är säker på att det finns otroligt många riktigt avundsjuka människor med Modohjärta i detta avlånga land nu!

Återigen Tack, Bodil!

Hittade en herrans massa flotta foto på Bodils facebooksida och visst skall man erkänna att man är lite avundsjuk fortfarande. Kolla bara...

Bodil och maken Tom på läktaren. Notera närheten till isen...

Toms Foto på Foppa. Notera Bodils gråa mössa i förkanten. Close....

Even Closer

Ceremonin

Jumbotronen
Sonen är väldigt glad för sina presenter också! Men det kan jag inte bry mig om just nu.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar