Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



söndag 16 oktober 2011

Facit på Söndagen







Det blev Naturum idag! En finfin dag för det dessutom, med en härlig sol på himlen trots att graderna på termometern inte direkt slog klackarna i taket!
Jag har aldrig varit på Naturum tidigare!
Fröken Fruga och Grabben har varit där, men för mig var det debut.
Jag vet inte riktigt...

Det är skitfint och allt sånt, men är där verkligen täckning för en parkering av det måttet som där är.
Det var en parkering större än den på Willys för bövelen.
Jag vet inte riktigt vad folk gör där. Jag fattade nog inte riktigt.
Trevlig utsikt och ett jäkla flott bygge, men det måste finnas något att göra där, väl...

Grabbarnas Grabb tycker att det är spännande och det är väl trots allt viktigast.
Kan tänka mig at tdet blir fler turer dit framöver så det är väl till att tugga i sig!

Hann hem i tid för att fixa trädgården också!
Nu är den väl död för resten av året, kan man tro.
Sorgligt på sitt sätt att ta in trädgårdsmöbler och gömma undan allt som har med sommar att göra.
Kunde gömt det i poolen förresten, men det tänkte jag inte på.
Ett lock på den jäkelen så hade jag kunnat hysa hela kvarterets trädgårdsmöbler där.
Kanske kunde tagit betalt också så man hade haft någon glädje av den även detta året.

Pratade förresten med poolbutiken för ett par veckor sedan.
Dom ringde till slut! I Oktober.......

Kollade på Andy Grahm i matchen mot Mjällby.
Andy spelade 77 minuter och gjorde det sådär om man skall var helt ärlig.
Svår match och inte ett spel som passar Grahm precis.
Långa bollar och så höga som möjligt, det är Trelleborgs filosofi.
Därför åker man också ur allsvenskan i år.

Mjällby däremot stannar kvar i högsta serien efter dagens 2-1 seger.
Roligt...
Återstår att se hur många av dagens spelare som är med då.
Jag hoppas att "Löken" får chansen i ett större lag.
Jag gillar honom starkt. Stor och stark, med ett bra löpsteg och en duglig teknik.
Ett tillslag på bollen som gjort många proffs avundsjuka.
Kan bli något av den paugen....

Nu börjar man längta efter att komma igång med Rinkabypojkarna igen.
Den 5/11 drar vi igång med inomhusträningen.
Det går fort som hundan dit, men inte riktigt fort nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar