Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



tisdag 20 september 2011

Var är stenkulorna?

Tisdag kväll.
Ingenting på programmet, what so ever....
Rätt så skönt egentligen, men samtidigt ganska tragiskt.
Ännu en dag, liksom.

Grabbarnas Grabb håller på att plocka ihop filmer som han skall ge till en son till en av Fröken Frugas arbetskamrater.
Snällt?
Ja, visst är det men inte helt utan baktanke samtidigt.
Grabbarnas Grabb är inte så mycket dummare än att han räknat ut att det behövs plats i filmstället på väggen som i nuläget är smockfullt.
När det finns plats över i det så är det läge att få nya filmer, måhända?

Hur som haver så är det rensning på G.
Nallen i det blå huset, eller vad han heter är ointressant i nuläget.




Sorgligt på något sätt.
Minns när Grabbarnas Grabb fullkomligt älskade denna snälla björn!
Jag tyckte som vuxen att björnrackaren verkade nerknarkad i skorna, men lilleman gillade pälsdjuret så vad kunde man säga?

Nu är det Bakugan och sådant som gäller.
Jag har verkligen försökt!
Men jag kan inte på mitt liv begripa mig på vad dessa små plastbollar är för något.
Med någon magnet så vecklas dom ut till otroligt konstiga saker.

Bakugan ??
Det finns inte en sådan här tingest, utan sjukt många.
De flesta ser cirkus likadana ut, men lilleman vet exakt vad dom heter och vad dom är bra på.
Imponerande.
Var det inte lättare förr?
Dank, Glaskula, Stenkula....

Tiden har sin gång och vi promenerar med den vare sig vi vill eller ej.
Vi blir inte alltid visare utan oftast mer toleranta med åren.
Just nu tolererar jag Bakugan och magnetkort.
Vem vet vad morgondagen innehåller.
Fotbollskort, snälla......

Detta kan ha varit sista blogginlägget på denna sidan för en tid framåt.
Vet inte riktigt, men endera dagen så flyttar jag hemvist på bloggandet.
Ni slipper mig inte helt, men adressen blir lite annorlunda.
Mer info på det när det är riktigt rykande aktuellt....

Kanske ses vi här någon gång till och kanske ni följer med mig till den nya bloggen när det är dags!

Mer info på det kommer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar