Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



onsdag 28 september 2011

Dubbelarbete...



En dag ytterligare har gått.
Det närmar sig....

Det vankas dubbelarbete för ett tag framöver.
Inte på jobbet då utan på kvällen i skammens vrå.

Jag är dubbelbloggare numera och det är skitroligt såklart.
Har fått möjligheten att dela lite tankar på ett annat håll förutom i detta enkla forum och tänkte att det kan vara roligt att prova.

Ni hittar den varianten på www.coolapappor.se och jag utgår ifrån att ni tar en titt även där emellanåt.

Jag kommer att försöka hålla denna bloggen igång också emellanåt, men kanske det inte blir lika frekvent som det varit hittills.

Jag hoppas att ni följer med till nya stället och att ni tycker att ni känner igen mina flummiga rader även om forumet är annorlunda!

Som vanligt är jag pigg på feedback även om jag förstår att det mest är Martin som kommer att ta sig tid till det. (Tack Martin!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar