Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



söndag 25 september 2011


Jag har gått i fällan!
Wordfeud på Iphonen är fullständigt livsfarligt och nu är jag fetfast.
Fröken Fruga lånade luren igårkväll och skulle titta på detta helvetesspel.
Frugan som är en förståndig kvinna lade spelet ifrån sig omedelbart och jag tog över.

Jag erkänner att jag suttit fast där sedan dess.
Orden snurrar i skallen på mig och jag kom på mig själv med att ha 8 spel öppna samtidigt.
Jag erkänner att jag svor när motståndaren slutade svara, trots att klockan var alldeles för mycket.
Jag erkänner att jag blev riktigt besviken när batteriet i telefonen svek och jag erkänner att jag spelade under tiden telefonen laddades.

Jag erkänner även att jag utgår ifrån att alla fuskar utom jag och jag erkänner att jag inte har en aning om vad vissa ord betyder.
Jag erkänner att jag blir lite förlägen när motståndaren får poäng på ordet "KÅT".

Lägger man telefonen ifrån sig för en stund så kan man ge sig på att det blippar till och någon har hittat ett ord och då är man tillbaka omedelbart.

Jag hatar Wordfeud.....

Igår vann Mjällby över Elfsborg!
Igår vann Modo över Linköping!
Trippel idag med Rinkabyseger över Kristianstads BoIS?
Vilken helg i så fall.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar