Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



fredag 23 september 2011

Tåjäkel...

Jag har varit handikappad..
Inte så illa så att jag fått speciellt parkeringskort och så, men ändå!

Tån svullnade upp och var alldeles stel och go!
Kunde inte böja vänster stortå vare sig upp eller ner.
(Vänster eller höger är onormalt för stortår!)

Nu börjar det släppa, men frågan är om det är för en tid eller för evigt det har släppt!
Doktorn misstänkte gikt (Portvinstå).

Hur skoj är det?

Gamla gubbar har portvinstå!
(Där har ni en straffspark...)
Inte en väldigt ungdomlig 42 åring...

Vi får väl se hur det blir med det framöver.
Som sagt så är det bättre nu och jag kan till och med använda skor, vilket underlättar vardagen oerhört!
Läkarkåren har fel ibland och jag hoppas att det är så!
Jag gillar inte ens portvin...

Ledig helg tillsammans med familjen vankas.
Fröken Fruga sjuk så det blir en hemmahelg.
Kan tro att det blir lite sport i helgen och kanske en sista runda med gräsklipparen om det är väder till det!
Kristianstads BoIS - Rinkaby GoIF på Söndag är inbokat i kalendern men för övrigt är det ganska tomt.
Skönt....

Ser annars fram emot Tisdag.
Växjö`s nya ishall med Modotröjan på.
-Röda, vita, gröna
-alltid lika sköna
-Modo Hockey, såklart.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar