Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



måndag 5 september 2011

Blogguppehåll i veckan



Bloggen tar en liten paus under veckan!
Det kan vara skönt kanske, men eftersom bloggandet normalt sett inte tar pauser under särskilt långa stunder så är det på sin plats med en kort förklaring!

Stockholm....

Åker imorgon bitti till huvuddstaden och är hemma igen på Fredag kväll.
Utbildning med jobbet kombinerat med butikschefsmöte står på programmet.
Båtresa inplanerad till Torsdag då Finlandsfärjan skall göras gul och svart!
Roligt?
Det återstår att berätta om till helgen...

Fröken Fruga och Grabbarnas Grabb får klara sig själva i veckan och det kommer säkert att bli bra med det.
Någon saknad är troligen inte att tänka på i detta huset.
Jag kommer att få sköta den biten på ett ensamt hotellrum i Haninge istället!


I övrigt?

Sverige förlorade mot Ungern som ni känner till.
Wendt fick skit, men de var inte bättre någon av dom!
Zlatan, Svensson, Larsson, och allt vad de heter var riktigt bleka!
Trodde dom att det var enkelt att åka till Budapest och hämta hem poäng så är dom klokare nu.
Så dags...

San Marino väntar på Tisdag för samma landslag.
Svårt att tala om revansch när man möter ett lag som San Marino.
Kanske skall prata om stolthet istället!

Kollade på bio i helgen!
Smurf på er!
Små blåa figurer roade faktiskt en del och återigen förbryllades man av 3d film!
Jag vill ha en sådan TV hemma...
Ge mig...



Idol är igång på TV igen.
Alexander Bard är inte helt frisk, det är klart som vilket spad som helst.
Han ser inte klok ut och pratar som en vettvilling.
Han är tydligen smart, sägs det, men han döljer det riktigt ordentligt!
Idol är roligt, annars.
Jo, jag påstår det och vet att inte riktigt alla håller med.
Men jag står faktiskt för att jag gillar Idol och ser fram emot det varje gång.
Inte på samma nivå som Hockey och Fotboll, men betydligt mer än mycket annat!

10 dagar till premiär...
Modo-Frölunda.
Måste plocka fram tröjan och se till att den är tvättad och struken!

Vi hörs igen på Lördag!

Om jag har tid då, vill säga...
Kanske familjen saknat ihjäl sig och bara vill kramas hela tiden?
Kanske?

Jag tror nog att vi hörs.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar