Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



måndag 26 september 2011

Miss Wordfeud

Miss Wordfeud

Någon som känner igen denna vackra mogna kvinna.
3 barnsmor och gift sedan 65 år tillbaka med en gammal fotbollskamrat och presumtiv kund till mig.
Denna kvinna är en fantastisk värdinna, ett roligt sällskap och en väldigt energisk flicka.
En gammal barndomsväninna till min fru och en god mor till en av de mest lovande fotbollsspelarna i GoIF på bra länge.
Hon är en duktig yrkeskvinna och en känslomänniska utöver det vanliga.

Vad mer finns det att säga?
Hon är skitkass på Wordfeud.
Vet ni hur mycket stryk hon fick?
Så mycket så jag är rädd att hon skall åtala mig för det.
Jag är rädd att min fru kommer att få arga SMS och jag är rädd att Pierre kommer att dra tillbaka den stående inbjudan till pokerkvällarna.
Jag är rädd för mycket i detta sammanhanget och jag kan bara konstatera att det enda jag inte är rädd för är att möta denna kvinna igen i samma spel.....

Jag vann så det skrek om det......

(Detta blogginlägg kunde varit autopublicerat och skrivits innan matchen började, men av hänsyn till nämnda människor väntade jag tills allt var avgjort...)

Nu räcker det med trakasserier för ett tag.
Övrigt?

Imorgon Växjö-Modo i nya hallen i småland.
I´ll be there. Klädd till tänderna....

Tittade på de rika fruarna i USA.
Hollywoodfruar heter det, va?
Mindre viktigt.
Vi snackar om Maria Montazami och vi snackar om några andra, men mest pratar vi om en kvinna vid namn Gunilla Persson eller Pörssen som hon själv helst uttalar det.

En av de bättre bilderna som jag hittade!
Jag är skiträdd för denan kvinnan.
Jag lovar att jag sprungit om hon närmat sig.
Inte ofta man springer nuförtiden, men jäklar vad jag hade kutat.
En fråga till er som sett detta programmet! Med vilje eller av misstag spelar ingen roll!
Hur i helvete tillåter myndigheterna att denna rabiata kvinna får ha barn?
Finns det inget regelverk?
Vet att det ibland är lite väl enkelt och att det ibland snackas om att det borde finnas licenskrav, men det här är ju löjligt.
Kan inte förklara närmare hur det är fatt med kvinnan för er som missat och ett klipp är inte på sin plats i en respektabel blogg som denna, men om någon vet något som inte jag vet i detta fallet så hör av er.

Tittar Ekewald på Hollywoodfruar?
Japp, det var ingen Hockey idag!

Fotboll?
Räknade lite på kvalspöket igår.
Läs mer om det på laget.se/rinkaby

Det är meningen att den nya bloggen skall upp på Torsdag.
Mer om det, vad jag förstår i Nyhetsmorgon i TV4 då!

Jag har bestämt mig för att behålla denna blogg ändå!
Kan vara roligt att hetsa Fru Lindström emellanåt också!
Så bara för din skull, Camilla om inget annat!

By the way....
Still hate wordfeud

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar