Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



tisdag 8 november 2011

Jäkla fruntimmer...

Två dagar i Stockholm på utbildning!!
En natt hemifrån..
Kan man leva med ibland, men det får inte blir för ofta.
Jag har tidigare flängt rundor, men måste erkänna att jag inte är förtjust i det längre!
Jag är en man som trivs bäst hemma, det är bara att erkänna!

Bodde på ett hyggligt hotell ute i Haninge.
Inte fantastiskt, men ganska hyggligt...
Allt väl med det.
Maten är okej och ölen är kall.
Sängen är mjuk och det finns extra kuddar om man vill.
TV:n sitter på bra höjd och toaletten är fräsch.

Vi brukar alltid bo på samma ställe när Stockholm är på tapeten.

Det är bara ett litet problem!
Hotellet befinner sig ungefär 20 meter ifrån en tågstation.
Hur i helvete kan man placera ett hotell på det viset.
Vaknade ett antal gånger av en kvinnoröst som berättade att tåget till centralstation skulle lämna perrongen om 5 minuter.
Det ger jag fan i! Jag skall ingenstans!

Kvinnan låter ung och har en trevlig röst, men jag vill inte vare sig prata, lyssna eller något annat med denna högtalarkvinnan klockan 02.15.
Så det så...

Finns det inga regler för sådant?
Om inte...
Inför dom!

Nu är jag iallafall hemma igen!
Skall strax gå in i bingen och sova ikapp!
Gud nåde fröken fruga om hon pratar i sömnen.
Nämner hon ett enda ord om någon centralstation i natt så är skjortan tom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar