Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



onsdag 16 november 2011

Aprilo?

Jodåsåatt...

Fotbollstränare igen, ja...

Fick lottningen till första innefotbollsturneringen härförleden.
Vi skall bort till Hässleholm på Lördag för att spela av Norra Skåne CUP.


Allt väl så långt.
Frugan reagerade lite grann, men killarna som är alldeles fantastiskt taggade tog det bra, vilket jag oroade mig lite för i onödan.
Kolla här...

Vi snackar alltså en Lördag kväll...

Samling för grabbarna 19.45.
Rinkaby GoIF - Hörja IF klockan 20.45
Rinkaby GoIF - Österslövs IS klockan 21.40
Rinkaby GoIF - Gualövs GoIF klockan 23.00

23.00...
Man märker att man börjar bli till åren...

Det skall verkligen bli skitroligt.
En hygglig lottning med bra chanser att gå vidare.
Vi kan åtminstone inte skylla på att vi fått kanonlag i gruppen.
Verkar ganska jämnt och jag utgår ifrån att första matchen är nyckelmatchen i gruppen.
Den får inte förloras för då tappar man initiativet i ett sådant här gruppspel.

Jag får ta hjälp med att räkna och dyligt för det är inte helt troligt att jag är vaken så länge.
Kaffe, kaffe och lite kaffe blir nyckeln till framgång för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar