Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



fredag 11 november 2011

Träbröllop....

Idag för 5 så år sedan så blev jag min frus man.
Den 11/11-2006.



5 år är en lång tid.
Så lång så den perioden har fått ett namn.
Vi firar således träbröllop idag.
Låter väl skitroligt?
Träbröllop...



Firandet som sådant går ganska lugnt tillväga.
Vi gör inget direkt som vi inte brukar göra en Fredag.
Vi tar det tämligen lugnt och har det allmänt bra.
En väldigt, väldigt lyckad stek till middag ikväll!
Brasan brinner och efterrätten står i kylskåpet och väntar tillsammans med vinet.






För övrigt har vi ett givet tema denna kväll som vi skrattar rätt bra åt själva.
Jag friade till Fröken Fruga nere i Tyskland.
På Fotbolls-VM inför matchen Sverige-Trinidad/Tobago.
En chockad fruga tackade ja av ren överraskning.

Såklart så är det Danmark-Sverige på TV ikväll och det hade väl närmast varit ett traditionsbrott att inte snegla lite på den matchen?


Hur som helst och firande är jag väldigt glad över de fem åren som fröken har varit fruga.
Jag är nästan löjligt lyckligt lottad och vet knappt till att uppskatta det.
Jag älskar min hustru enormt och jag hoppas tror mig veta att det är någotsånär besvarat.



Min egen Madonna...


1 kommentar:

  1. Så fina bilder (har sett dem tidigare också), ni är ena riktiga fotomodeller hela familjen.

    SvaraRadera