Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



söndag 13 november 2011

Fars dag!



Idag är det Fars dag!
Det är en bra dag...
Lite som grabben sa i morse ungefär..
-Grattis på födelsedagen, pappa

Inte långt borta, men med den stora fördelen att man slipper lägga en siffra till åldern bara...
Det uppskattas, kan jag säga!

Fröken Fruga och Grabbarnas Grabb uppvaktade på sängen med paket och ett väntande frukostbord med scones och grejor.
Brasan igång och hur mysigt som helst.

Jag tror att det går att vänja sig vid sådana här dagar!



Igår kväll så blev mina farhågor besannade.
Timbuktu tolkning av Tomas Ledin, E-Type och Eva Dahlgren..
Fy fan....

Laleh och Lena Philipsson kom undan med andan i halsgropen medan kvällens skräll definitivt var Wiehe.
Vilken kung!



Idag ser jag fram emot middag hos svärföräldrarna.
Fan, det är ju trots allt inte bara jag som är pappa i det här landet...



Osså längtar jag lite till Tisdag kväll då Svenska Landslaget intar Wembley för match emot världens med hypade landslag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar