Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



måndag 2 juli 2012

Fröken Fruga´s stora resa


Idag Måndag så är det dax.
Hon har fruktat det länge, men har säkert nu på morgonen insett att det inte är så farligt som det kanske kan låta.
Fröken Fruga fyller 40 år idag.

40...

Åldern är en siffra sägs det och en snabb blick på Fröken Fruga så inser man att det är helt korrekt.
Inga tecken på några 40 år där inte.
Rätta mig om jag helt fel!
Hon är lika vacker idag som hon var för 18 år sedan om inte till och med vackrare.


Firandet gick av stapeln i helgen och idag så återstår det endast för mig och grabbarnas grabb att försöka göra det till en behaglig dag.
Vi har våra planer och jag har en liten planeringsmästare i familjen.
Lilleman är grym på att komma på saker som man kan ge och saker man kan göra och han är verkligen min bästa hjälpreda.
När det kommer till Mammas firande så går han loss ordentligt för dom två är verkligen tightare än något annat.
Gud nåde om man säger något ofördelaktigt om Grabbarnas Grabbs morsa, då hänger den lille smockan i luften.



Vi är rätt glada för henne båda två i ärlighetens namn och det är riktigt coolt att vi är får fria dagen tillsammans bara vi.
Det är så vi gillar det bäst och det är så vi är liksom.
Vi är en tight liten familj, vi tre...

Så puss på sig gumman på din födelsedag.
Hoppas att det lagt sig lite med skräcken och att du kan njuta av dagen.
Ser fram emot att backa upp dig och backas upp av dig i 40 år ytterligare.
Sen får det väl va nock....











Älskar dig och vi ses snart....

1 kommentar:

  1. Man blir nästan lite rädd...
    Ekevald du är ju ganska lik den där snubben i Desperate housevifes, men ta mig fan är fröken fruga sjukt lik Tuva Novotny.....
    Kändisparet :)

    SvaraRadera