Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



måndag 2 januari 2012

Tattooooooo

Det har blivit några dagar sedan senaste inlägget.
Det har kommit lite julskinka emellan.
Har inte kunnat slita mig ifrån den och har numera en matchvikt på strax under 200kg...

Nytt år också minsann.
2012...
Undrar så vad det året kan ha i sitt sköte , som dom säger.

2011 innehöll en massa saker som man vill frysa in och döda!
Vi snackar Gikt, Hjärthistorier, läsglasögon, gråa hårstrå och allmän hälsomässig misär.
2012 planerar jag att bli yngre igen!
Så ung så jag slipper ovanstående gubbvarningar förhoppningsvis.
Ja, jag blir väl inte av med skiten, men det skall iallafall inte tillkomma fler tecken!

Frugan nyttjade sin julklapp idag!
Tattoooooo...


Jag har trots idoga försök inte fått fotografera henne utan det får tydligen vänta tills läkningsprocessen tagit slut, så ni får hålla tillgodo med bilden ovan sålänge!
För att försöka beskriva så gott det går så kan ni titta på bilden och tänka er Fröken Frugas ansikte istället!
Ser ni det?

Det var som fan....
Så har hon alltså inte tatuerat sig...
Tack och lov.
Inte ännu iallafall!
Hon hittade en fin blomsterranka som hon gaddat in på nyckelbenet.
Av alla ställe..
Hur ont gör inte det?

Körsbärsblomma heter det tydligen och blev riktigt tjusigt!
Nu har hon satt 5 gaddar och det finns inte många tecken på att hon är klar ännu!
Tanten fyller förresten 40 om precis ett halvår om någon undrar över det!

Jag och grabbarnas grabb snackade om huruvida Fröken Fruga skall köpa motorcykel eller inte!
Grabbarnas Grabb skrattade så han storknade.
Skinnpaj, boots, hoj och ansiktstatuering!
Det är min gumma det!

Förresten så har jag tid till gaddning på Fredag!
Jag fyller också snart år!


Nu bär det snart av till årets första fotbollsträning.
21.00-22.30 på konstgräset i Kristianstad.
Nu kör vi så det ryker!
Det borde vara bättre betalt!
Det borde verkligen det!

Första träningsmatchen den 12 Februari!
Vi ställs emot Botan FF.
Vad det är?
Ingen aning, men kultfiguren Orhan Yavuzkir är tränare där så det måste kollas upp.
This is the fucking Champions League.....

Förresten!
Jag är ledig tills nästa Måndag!
Tills nästa Måndag!
Nästa Måndag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar