Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



onsdag 4 januari 2012

Upptaktsmöte o så....

Blev bra respons på föregående onlägg om superjournalisten.
Roligt och det verkar som om det finns en rätt utpräglad irritation mot bladets skjutjärnsreporter.
Kanske något för redaktionsledningen att ta upp vid frukostmötet?

Idag så laddar jag allmänt för Rinkaby GoIF´s upptaktsmöte ikväll!
Tror aldrig jag varit med om ett upptaktsmöte den 4 januari förr.
Det är dock väldigt taggat i truppen och många vill verkligen igång och om jag förstår alla rätt så kommer det att spikas en tuff målsättning ikväll.
Hoppas det, för det är ju inspirerande för oss ledare också!
Om killarna vill så är det bara att rida med på det tåget liksom.

Kollade JVM igår kväll!
Finland besegrades i semifinalen och tyvärr så blev det Ryssland i finalen.
Team Canada hade absolut varit roligare eftersom det är i lejonets kula som turneringen spelas.
Jag älskar den där "underdog" grejen.
Kanske är därför man är Modo:it och Rinkaby:it i första läget?

Nu blev det Ryssarna och det tror jag är åt helvete fel.
Vi slog dom i gruppspelet efter sudden death och därmed så är det Ryssarna som revansch att kräva.
Dom ledde med 3-0 efter två perioder och klappade ihop i sista.
Jag tror inte att det händer igen....
Sorry!

Det är för lite Modo spelare i truppen i kvilket fall som helst.
Anton Forsberg är reservkeeper förvisso, men det räcker inte för mig.
Det skall vara fler än så för att jag skall vara nöjd!
Dom platsar inte?
Möjligt, men det struntar väl jag i?

Herr Jemn skrev inte i dagens tidning.
Jag antar att han var ledig eller så var han i Mjällby och hittade Elitallsvenska spelare att intervjua.
Eller så ringde han till Monsternyförvärvet i Italien, El Kabir.
Han är säkert tillbaka imorgon och sågar!

Som sagt!
Upptaktsmöte, here i come!
Jag har 14 punkter på programmet!
Gissar på att 12 spelare somnat efter 5 punkter och ytterligare 8 efter 8 punkter!




De sista somnar efter 10....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar