Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



onsdag 18 januari 2012

Ekewald som porrskådis?


Nordin Gerzic klar för IFK Göteborg.
Så här såg det ut i tidningen för ett tag sedan!

Jag är mållös.
Nordin (I förnamn) uttalade sig om att det fann en klubb i världen som han aldrig skulle representera oavsett vad.
IFK Göteborg.

Likförbannat står han där idag och blir presenterad som nyförvärv som IFK´s nya stjärna!

Det är häpnadsväckande!

De där pengarna igen!

Jo, det är ett yrke idag att vara fotbollsspelare i Allsvenskan men inte fan hade jag tackat ja till vilket jobb som helst för pengar ändå!
Man har ju en chans att välja arbetsgivare också!

Ekewald, hur skulle det vara att spela in en p-rulle?
Nja, jag vet inte? Hur mycket pengar är det?

Nä, jag tror väl inte det riktigt.....

1 kommentar:

  1. Money talks and bullshit walks!
    Kika du in på fredag så spinner jag vidare på Ekewald som porrskådis. ;)

    SvaraRadera