Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



fredag 23 december 2011

En total överraskning


Ibland blir man helt tagen på sängen!
Ibland så finner man inga ord som passar in och ibland så känner man att man famlar i mörkret och svamlar rundor!

Jag hade ett sådant ögonblick igår på jobbet!

Normalt så är man inte direkt nödbedd när det kommer till att prata, men igår så fick jag total tunghäfta och måste framstått som en total idiot!

Personalen på jobbet hade skramlat ihop till en julgåva till mig och överräckte den mest överdjävliga julgrupp som jag någonsin fått.
Det kom så oväntat och jag blev så jäkla glad så jag visste inte hur jag skulle ta det riktigt!

Det blev säkert lite fjantigt, men det får det vara värt!

Jag har verkligen tackat så mycket jag kan och jag tror inte att det gick någon förbi hur mycket jag uppskattade gesten, men om någon av er pärlor läser detta så tack återigen!

1 kommentar: