Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



måndag 5 november 2012

Tänkte på en sak..

Funderar lite på olika saker på sistone.
Funderar på äktenskap o förhållande i stort.
Det knakar o brakar lite i omgivningarna och jag tänker på hur man egentligen vet att det är dags att gå vidare.
Är glad och stolt över att jag slipper tänka så för egen del för det måste vara så ångestfyllt  och laddat.
Jag funderar ändå för det är plågande att bara tänka på i tredjeperson.

Hur vet man att det är dags att bryta upp?
Hur vet man att det är värt mödan och hur avgör man helt oegoistiskt att man gör bra val?
Barn, hus, vänner, trygghet?

Fy farao....
Får nog kolla med Fröken Fruga så man ligger bra till ett tag till...

Funderar lite på älskade Morfar också...
Gör det ibland och saknar ihjäl mig emellanåt.
Undrar hur han skulle sett på mig idag och undrar över hur han sett på Grabbarnas Grabb.
Tyvärr hann dom ju inte riktigt lära känna varandra och det plågar mig lite att W inte kommer att minnas världens bästa man när han blir äldre.
Tror att han skulle vara ganska stolt över oss och tror att han skulle ställt sig bakom mina val i livet.

Funderar över andra saker också såklart.

Fars dag på Söndag!
Min hårt förtjänade extra födelsedag är hotad!
Den är hotad till bristningsgränsen i år.
Mer om det i nästa "vi syns i Åhus" som kommer i lådan kring den 15:e...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar