Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



söndag 27 maj 2012

Klargörande....

Efter ett mycket öppenhjärtligt telefonsamtal ikväll så har jag valt att ta bort mitt inlägg i bloggen angående derbyt mellan Rinkaby och Viby.

Mitt inlägg kom att bli tämligen personligt och eftersom inte denna bloggen är till för att få folk att må dåligt så tar jag härmed mitt förnuft till fånga.

Den berörda personen är illa berörd av händelsen och det vill jag inte spä på ytterligare.

Inlägget fick viss respons och det är bra vidhåller jag för dessa händelser måste belysas ordentligt för att någon gång förhoppningsvis upphöra, men såklart så är det lätt att glömma i stridens hetta att det faktiskt sitter en ung människa någonstans i andra änden som vill ha allting ogjort.

Vi låter det vara med det och går vidare.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar