Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



söndag 12 februari 2012

Snacka om att falla...

Nej detta snabbinlägg handlar inte om Rinkaby´s första träningsmatch om nu någon hoppade det på tal om rubriceringen.

Fallet i detta fallet (Roligt?) handlar rätt och slätt om föregående inlägg och dess felstavningar.
Jag är inte helt säker på hur rasismen förändrades till racism, men är desto gladare för att ni tappa därute rättade mig så snabbt som ni gjorde.

Jag misstänker att Johansen tänker 1-1 efter hans inlägg om Rinkaby IF tidigare.
Japp, det är 1-1!

Jag har ändrat texten och bockar, ber om ursäkt och drar till reträtt....

Snart dags för årets första träningsmatch.
Återkommer säkert om den framåt kvällningen. Här eller på laget.se/rinkaby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar