Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



onsdag 15 augusti 2012

I´m in love


Alltså det är inget fel alls på Gigh Chaparrall där vi var några dagar förra veckan.
Vi hade några riktigt bra dagar med lek och bus och en hel del god mat.
Inget snack om det...

Men igår tog jag och packade in familjen i kärran för att möta min nya kärlek.

Vi var på Tjärö i Blekinge skärgård.

Vet verkligen inte såhär i efterhand varför jag inte varit där förut, men jag lovar att det kommer att bli ändring på det.

Bara färjeturen ut till Tjärö är värd en hel del med alla kobbar och skär som man kan beskåda.
Det fanns så otroligt mycket vackert att titta på och jag visste knappt att människor kan ha det så bra.

En härlig natur med klippor och underbara utsikter.
En riktig klapp på käften för själen liksom.

Nu var det bara för en dag, men jag har redan lovat mig själv att det kommer att blir ett flertal dagar på ön nästa sommar.

Jag kommer att knö in mig i en av de små härliga stugorna som ligger bara ett stenkast ifrån vattnet.
Jag skall isolera mig ifrån er fullständigt genom att lämna telefoner och allt sådant hemma.
En kappsäck med lite käk och ett par böcker sedan är jag hemma.

Jag lovar er att jag föll pladask för ön och jag menar det.
Vi snackar kärlek och jag vill på något sätt nästan ligga med Tjärö...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar