Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



söndag 19 december 2010

En bra dag...

Det har varit en bra dag idag....

What?

Jo, men det har det varit och varför kan man inte få skriva det?
Vad som hänt?
Inte särskilt mycket egentligen, men det har känts bra och kanske det är en nu kick på gång.

Sovmorgon idag igen.. (Frugan tror att det är sömn som saknas. Varför opponera sig?)
Till city sedan för julklappsinköp.
Ett antal till grabben. Ett ganska stort antal, förresten!
Även om vi ändå köpt ett mindre antal i år så är det fortfarande fler julklappar än jag någonsin fått i hela mitt liv.
Vi satsar på några färre klappar i år, men fortfarande är det alldeles för dyrt egentligen!
vi satsar på ett nintendo DS som huvudklapp i år.
Kan gå hem och i så fall räddar det mitt förhållande med min iphone som jag snart inte får låna mer. Min fyra har blivit till en spelkonsoll....

Jag tror bestämt att frugan smög iväg för att köpa till mig också, men är inte säker...

Svärmor och svärfar kompletterades och sen fick det räcka.

Frugan?
Jo, men det är ju lite försvårat i och med att min plånbok försvann i förra veckan.
Inget nytt kort på posten ännu, vilket innebär lite bekymmer med inköpsrutinen!
Jag har ett ess i rockärmen, men det berättar jag dock inte om!

Efter city så var det dags att hämta hem rövaren från svärföräldrarna.
Frågan var om vi återigen skulle bli överraskade. Senast så hade han klippt sig själv...
När vi hämtade honom då, så såg han faslig ut. Min fru beskrev honom som ett Rumänskt barnhemsbarn. Fy då...

Det hade gått bra denna gång och som belöning för det så bjöd vi parenteserna på bakelse.

Handbollsfinal för damlandslaget, Pizza från Robins, Godnatt för grabben, aftonbladet på soffan, Godnatt för frugan, Parlamentet, godnatt för Pappa på soffan ett tag och nu sitter jag här för att snart föra Liverpool FC till högre höjder i Football Manager...

En bra och odramatisk dag...

Vi ses och hörs imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar