Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



fredag 16 juli 2010

Kolmården


Det är lite mer än 2 veckor till semester nu!

Jag gillar att ha semestern framför mig på något sätt.

I jämförelse med att ha den bakom mig i alla fall...


I år är det inte mycket planerat för semestern eftersom fotbollen drar igång också, men grabben är lovad en tur till Kolmården åtminstone.

Ett par dagar iväg från hemmet är ju också semester, sägs det!


Jag vet inte riktigt egentligen?

Det är inte helt billigt att åka och titta på djur!

Ger mig fanken på att det hade gått att hitta en vecka i annat land istället för cirkus samma pengar.

Grabben har ju förvisso ingen direkt uppfattning om pengar ännu utan är bara på hugget när det kommer till att titta på djur och överlåter istället betalningen till oss vuxna.

Härligt förvisso, men eftersom vi vuxna i familjen har så förtvivlat svårt att säga nej så lär det väl bli en tripp till det där Kolmården trots allt. Pengar kommer det ju trots allt nya allt eftersom....
Kan nog avslöja att jag för egen del helre hade varit hemomkring!
Glattat ner i poolen, käkat gott nere i hamnen, hyrt några bra rullar, tagit det lugnt...
För guds skull, folk åker TILL Åhus på sin semester inte IFRÅN...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar