Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



onsdag 9 januari 2013

Stick o brinn

Tisdags kväll och egentligen dags att gå och knyta sig.
Kan inte!
Funderar på livets rättvisa.
Kommit fram till att den inte existerar.
Inte någonstans.

Varför rycker han de goda?
Det finns så mycket skit som vandar omkring på denna jorden och ställer till elände, men ändå så måste han rycka bort de goda ifrån oss.
Dom som inte gjort en fluga förnär utan bara varit till glädje för oss!
Jag begriper det inte och vill inte fundera mer på det heller.
Jag är inte direkt troende sedan innan och nu är jag det ännu mindre om man säger så.

Det finns de som väntar på att han med stort H skall stiga ner ifrån himlen och återuppstå.
Eller var han nu tillbringar sina dagar..

Jag är inte så imponerad och vill egentligen bara säga att om dom planerna finns så skit i det.
Du är inte välkommen längre..

Skithög!

3 kommentarer:

  1. Håller med dig kompis, är mer Ateist än någonsin.
    Finns inte en chans att H finns.
    Ursäkta mig men just nu kan han där uppe dra åt helvete......
    Niclas''old nr five''Karlsson

    SvaraRadera
  2. Vad patetisk du är!!
    Du vet inget om rättvisa..

    SvaraRadera