Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



torsdag 19 maj 2011

Ibland så löser sig skiten...





Ibland och då menar jag egentligen inte särskilt ofta så har man mer tur än man förtjänar!



Idag så löste sig skiten riktigt fint och en målsättning som jag satt upp för närmaste tiden inföll trots att jag inte ens börjat jobba med det.


Känns nästan som om det är läge att lägga in en ordentlig insats generellt nu eftersom jag tycks ha tur för ögonblicket.


Har du inte kännt det så ibland?
Jag menar att det har fallit en börda ifrån dina axlar, eller att det bara helt plötsligt blev ljusblått överallt?


Jag känner det faktsikt så just nu och det var banne mig ett bra tag sedan!


Imorgon är en annan dag, men idag är det min dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar