Sidor


Denna blogg

Här kommer du att hitta en del funderingar kring allt som är relevant!



Relevant är i första hand allt det som ligger mig varmast om hjärtat vilket innebär att det kommer att skrivas några rader om fotboll, familjen, vännerna och ibland även om jobbet!



måndag 31 maj 2010

Kanske en ny bil...


Jag fick frågan igår angående vad jag önskar mig i födelsedagspresent på Fredag!

Det är i princip en omöjlig fråga att svara på då man i regel köper på sig de saker som man vill ha efterhand som behovet dyker upp.

Man önskar sig inte så jäkla mycket när man nått en ålder som överstiger 18 år känns det som!


De saker som ligger en varmast om hjärtat och som man uppskattar mest nuförtiden är saker som inte går att köpa!


Jag önskar mig så att grabbarna i Rinkaby får vinna på fredag i den svåra bortamatchen mot Kristianstads BoIS. Det är en av de största glädjeämnena att få lov att se den gemensamma lyckan bland vuxna män som lyckats med en på förhand svår uppgift.


Såklart önskar man sig att det flyter på med jobbet och att familjen fortsätter vara frisk och hjälpligt lyckliga.


Jag önskar mig att MoDo Hockey snart presenterar att "Foppa" tar en säsong till i Elitserien.


Jag önskar mig att sonen som är 5 år och på väg mot de 6, fortsätter att växa, lära sig och utvecklas till en så fantastisk människa som han har all förutsättningar att bli.


Men eftersom det är så svårt att önska sig dessa saker i present just på Fredag så önskar jag mig istället en ny bil...

Borde gå att fixa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar